1.6.15

Τα θέματα των Πανελληνίων

[του Πέτρου Τζεφέρη] [by Tzeferis Petros]

Τί σημαίνει αλήθεια ότι το «φετινό άριστα θα είναι το 15-16 στα Μαθηματικά»; Για κάποιους δεν σημαίνει τίποτε, μόνο ένα απλό shifting στους βαθμούς όπου τη θέση του 20 παίρνει το 15 (ή το 16) και συνακόλουθα οι χαμηλές επιδόσεις που αναμένονται σπρώχνουν τις βάσεις προς τα κάτω…

Μήπως όμως σημαίνει και κάτι άλλο; Ότι δηλαδή κάποιοι υπεύθυνοι έκαναν λάθος και δεν εκτίμησαν σωστά; Μήπως σημαίνει ότι το εκπαιδευτικό τεστ αξιολόγησης δεν είχε το απαιτούμενο «κύρος» και «αξιοπιστία» ώστε να εξυπηρετεί το σκοπό του; Μήπως σημαίνει ότι κάποτε πρέπει και ο αξιολογητής να αξιολογείται, με σκοπό αυτή η μετα-αξιολόγηση να βοηθήσει στη βελτίωση του επιπέδου της επόμενης αξιολόγησης;

Τα θέματα των εξετάσεων, θα πρέπει να συνάδουν με το αντίστοιχο "προφίλ" του μαθήματος που προκύπτει από το ετήσιο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών αλλά και με το αντίστοιχο μέσο επίπεδο διδασκαλίας. Θα πρέπει να μπορείτε να το εκτιμήσετε αυτό, αγαπητοί εισηγητές των θεμάτων, συνδυάζοντας στοιχεία από την εκπαιδευτική διαδικασία στο ιδιωτικό και το δημόσιο σχολείο, ώστε να εισηγηθείτε κατάλληλα θέματα.

Τα θέματα και η δυσκολία τους πρέπει να συνάδουν επίσης και με το (ολιστικό) επίπεδο των πανεπιστημιακών σχολών που υποτίθεται ότι αναμένεται να ανοίξουν τις πύλες τους στους υποψηφίους. Από την καθαριότητα της τουαλέτας μέχρι την υλικοτεχνική υποδομή και το επιστημονικό κύρος του πρυτάνεως.. Που όσοι τις διαβήκαμε προπτυχιακά, μεταπτυχιακά ή ακόμη όσοι διδάσκουμε σε αυτές, ξέρουμε προφανώς τι εννοούμε..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλέπω σε έναν ευπρεπή διάλογο χωρίς κακόβουλα και υβριστικά σχόλια που προσβάλλουν την αισθητική μας αλλά κι εκείνη της ελληνικής γλώσσας. Εντούτοις, όλα τα σχόλια δημοσιεύονται!