19.10.07

Έχω ένα παπάκι, να μου κάνει πα...

πήραμε πάλι σήμερα ενα μειλ:

"Έχω ένα παπάκι να μου κάνει πα
να μου κάνει πα, πα, πα
Και ένα κουνελάκι που όλο μου κουνάει
που όλο μου κουνάει τ' αφτιά

Και δε μου καίγεται καρφί
αν εσύ περνάς και δε μου ξαναμιλάς
Ίσως να ξανάρθεις όταν θα' χω πια
όταν, θα' χω πια χαθεί
ή θα μ' έχουν θάψει ή θα έχω μα-
ή θα έχω μαραθεί

Και ας μη σου καίγεται καρφί
Και ας συνήθισες και ας συνήθισες
και εσύ...."


Νανούρισμα κι αυτό..Τί πικρή γλύκα...τί γλυκιά πίκρα...

Ο νικολας ο Ασιμος (στίχοι) τελικα αυτοκτόνησε...
λες κι αυτη η ζωη ανήκει μονο στους αδιάφορους...
Ομως η ζωη ανήκει σ'αυτους που εχουν μεγάλη καρδιά,
ανοιχτό μυαλό και ψυχή.."

όλοι το ξέρουμε αυτό καλωδιακέ μας φίλε..
αρκεί να βρεθεί και η απόδειξη...







2 comments:

Ανώνυμος είπε...

Ομως η ζωη ανήκει σ'αυτους που εχουν μεγάλη καρδιά,
ανοιχτό μυαλό και ψυχή.."

ναι η ΖΩΗ και οχι ο θάνατος, η ζωή ανήκει σ'αυτους. Οσο για την απόδειξη βρίσκεται μέσα στις πράξεις τους, της καθημερινότητας που γίνονται απο αγάπη και δηλώνουν την ψυχή και το ανοιχτό μυαλό. Στις πράξεις. Και όχι στα λόγια, ουτε σ'αυτα που θα θέλαμε να κάνουμε και δεν κάναμε ποτέ.

Εξαιρετικό το τραγουδάκι... πικρά γλυκό ! μα πικρά γλυκό!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Ένας από τους μεγαλύτερους τραγουδοποιούς που πέρασαν ποτέ.
Τον θυμάμαι να πουλάει τις κασέτες του μπροστά στο Πολυτεχνείο.

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλέπω σε έναν ευπρεπή διάλογο χωρίς κακόβουλα και υβριστικά σχόλια που προσβάλλουν την αισθητική μας αλλά κι εκείνη της ελληνικής γλώσσας. Εντούτοις, όλα τα σχόλια δημοσιεύονται!