Πόσα αυτοκίνητα Tata Nano αγοράζουμε με 5 εκατομμύρια ευρω;
Mε 1.700 ευρώ (περίπου 2.500 δολάρια ) δεν μπορείς να αγοράσεις ένα καλό «παπάκι» στον τόπο μας, σύντομα όμως θα μπορείς να αγοράσεις στυλάτο μικρό αυτοκίνητο που θα σε διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις μέσα στο χάος της μεγαλούπολης!
Ο λόγος για το Tata Nano, το «Αυτοκίνητο του Λαού» όπως έχει χαρακτηριστεί, το οποίο παρουσίασε στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου του Νέου Δελχί, ο πρόεδρος του ινδικού υπερομίλου Tata Μotors, Ράταν Τάτα.
Το Tata Nano είναι τετράθυρο και θα μπορεί να μεταφέρει μέχρι 5 επιβάτες. Χρησιμοποιεί κινητήρα 624 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 33 ίππους. Δεν θα έχει κλιματισμό, ούτε ηλεκτρικά παράθυρα. Ιδιαίτερα χαμηλή θα είναι η κατανάλωση καθώς σύμφωνα με την εταιρία, το Nano θα διανύει 25 χλμ. ανά λίτρο βενζίνης, ενώ θα είναι φιλικό προς το περιβάλλον αφού «...θα ρυπαίνει όσο μια μοτοσικλέτα». Μην γελιέστε όμως, το Tata Nano δεν πρόκειται να το δούμε στην χώρα μας και γενικότερα στην Ευρώπη, καθώς απέχει πολύ από τους αντιρρυπαντικούς μας νόμους!
Καλά ολα αυτά αλλά για διαβάστε λίγο για την ινδία, το νέο δελχί, την βομβάη, το νταράβι και γενικά την περιοχή που αποτελεί το κυρίως target group (μαζί και με άλλες αναδυόμενες αγορές στη Λατινική Αμερική, στην Αφρική και στη Νοτιοανατολική Ασία) του περίφημου πλέον αναμενόμενου αυτοκινήτου. Η Ινδία δεν είναι μόνο το Ταζ Μαχάλ και η αυτοκρατορία των Τατά...
Το άρθρο του Αρη Χατζηστεφάνου απο το "Κ" της Καθημερινής, αφιερώνεται εξαιρετικά στους "τηλεκλειτούς του γυάλινου βασιλείου της τιβι" που θεωρούν και επιπλέον διατυμπανίζουν ευθαρσώς οτι "ποσά του ύψους των 5 εκατομμυρίων ευρώ εύκολα αποκτώνται απο έναν φιλότιμο και εργατικό δουλευτή των μίντια..."
Οπότε το πρόβλημά μας ειναι μόνο (!) να μην τα διακινούμε εντός ...μαύρων πλαστικών σακουλών.
Παρακαλώ, κύριε δήμαρχε, μοιράστε τους τις οικολογικές...
[Πέτρος Τζεφέρης]
Ο λόγος για το Tata Nano, το «Αυτοκίνητο του Λαού» όπως έχει χαρακτηριστεί, το οποίο παρουσίασε στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου του Νέου Δελχί, ο πρόεδρος του ινδικού υπερομίλου Tata Μotors, Ράταν Τάτα.
Το Tata Nano είναι τετράθυρο και θα μπορεί να μεταφέρει μέχρι 5 επιβάτες. Χρησιμοποιεί κινητήρα 624 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 33 ίππους. Δεν θα έχει κλιματισμό, ούτε ηλεκτρικά παράθυρα. Ιδιαίτερα χαμηλή θα είναι η κατανάλωση καθώς σύμφωνα με την εταιρία, το Nano θα διανύει 25 χλμ. ανά λίτρο βενζίνης, ενώ θα είναι φιλικό προς το περιβάλλον αφού «...θα ρυπαίνει όσο μια μοτοσικλέτα». Μην γελιέστε όμως, το Tata Nano δεν πρόκειται να το δούμε στην χώρα μας και γενικότερα στην Ευρώπη, καθώς απέχει πολύ από τους αντιρρυπαντικούς μας νόμους!
Καλά ολα αυτά αλλά για διαβάστε λίγο για την ινδία, το νέο δελχί, την βομβάη, το νταράβι και γενικά την περιοχή που αποτελεί το κυρίως target group (μαζί και με άλλες αναδυόμενες αγορές στη Λατινική Αμερική, στην Αφρική και στη Νοτιοανατολική Ασία) του περίφημου πλέον αναμενόμενου αυτοκινήτου. Η Ινδία δεν είναι μόνο το Ταζ Μαχάλ και η αυτοκρατορία των Τατά...
Το άρθρο του Αρη Χατζηστεφάνου απο το "Κ" της Καθημερινής, αφιερώνεται εξαιρετικά στους "τηλεκλειτούς του γυάλινου βασιλείου της τιβι" που θεωρούν και επιπλέον διατυμπανίζουν ευθαρσώς οτι "ποσά του ύψους των 5 εκατομμυρίων ευρώ εύκολα αποκτώνται απο έναν φιλότιμο και εργατικό δουλευτή των μίντια..."
Οπότε το πρόβλημά μας ειναι μόνο (!) να μην τα διακινούμε εντός ...μαύρων πλαστικών σακουλών.
Παρακαλώ, κύριε δήμαρχε, μοιράστε τους τις οικολογικές...
[Πέτρος Τζεφέρης]
2 comments:
AN ειναι οικολογική η σακκουλίτσα...ε τοτε να την παρω και γω!! χαααα!!!
Οσο για τα Tata Nano ..ευχρηστα και ομορφούλια φαίνονται ! Γιατι αραγε δεν τα φέρνουν και εδω? Και καλά οι Ινδοι, πως αραγε οι Ευρωπαικές Βιομηχανίες δεν σκέφτηκαν κατι ανάλογο? Τοσες ευρωπαικές πόλεις έχουν προβλημα και μάλιστα να το έκαναν και ψιλο - οικολογικο΄... (???)
Όμορφα φαίνονται, και οικονομικά!
Δημοσίευση σχολίου
Προσβλέπω σε έναν ευπρεπή διάλογο χωρίς κακόβουλα και υβριστικά σχόλια που προσβάλλουν την αισθητική μας αλλά κι εκείνη της ελληνικής γλώσσας. Εντούτοις, όλα τα σχόλια δημοσιεύονται!