21.12.17

Υπόσχεση...


  • Υπόσχομαι στον εαυτό μου.
  • Να ξεφορτωθώ ο,τιδήποτε δεν μου ταιριάζει πια. Μπορεί να είναι πεποιθήσεις ή καταστάσεις ή αντικείμενα που με βαραίνουν και δεν με εξυπηρετούν πλέον.
  • Να δημιουργώ χρόνο για να βρίσκομαι μαζί με τον εαυτό μου κάθε μέρα. Είναι προτεραιότητά μου.
  • Να κάνω μια ευγενική πράξη κάθε μέρα χωρίς να έχω ανάγκη να μου την αναταποδίδουν. Να χαμογελώ επειδή το χαμόγελό μου είναι το ομορφότερο δώρο που έχω να δώσω. Να κάνω φίλους όπου και αν πηγαίνω.
  • Να λέω Σ' ΑΓΑΠΩ και να μην παίρνω για δεδομένο ότι οι άλλοι το γνωρίζουν.
  • Να επιδοκιμάζω τον εαυτό μου σε όποια κατάσταση και αν βρίσκομαι.
  • Να κρατώ το κεφάλι μου ψηλά και να τιμώ τον εαυτό μου με κάθε τρόπο.
  • Να μην παραδίδω την δύναμή μου σε κανένα και για κανένα λόγο. 
  • Να δημιουργώ το δικό μου μονοπάτι ζωής και να μην ακολουθώ αυτό που βρίσκω ευκολότερο.
  • Να κάνω μια λίστα με ό,τι θέλω να βιώσω στη ζωή μου και ένα - ένα να τα υλοποιώ.
  • Να πάρω την ευθύνη της ζωής μου και να σταματήσω να κατηγορώ ανθρώπους ή καταστάσεις.
  •  Να γκρεμίσω όλα τα τείχη που έχω υψώσει για να προστατεύσω την καρδιά μου.
  • Και το σημαντικότερο να κάνω τα ομορφότερα και τα πιο τολμηρά όνειρα και κατά συνέπεια να ακολουθώ την καρδιά μου και την διαίσθησή μου για να ενεργώ και να γνωρίζω ότι ο Θεός είναι μαζί μου.
XRONIA POLLA...

Ναnice Ellis

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλέπω σε έναν ευπρεπή διάλογο χωρίς κακόβουλα και υβριστικά σχόλια που προσβάλλουν την αισθητική μας αλλά κι εκείνη της ελληνικής γλώσσας. Εντούτοις, όλα τα σχόλια δημοσιεύονται!