4.10.07

Παγκόσμια ημέρα των ζώων σήμερα!


Οι καθολικοί στις 4 Οκτωβρίου γιορτάζουν την μνήμη του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, που είναι προστάτης των ζώων και του περιβάλλοντος. Ετσι το πήραμε κι εμεις οι υπόλοιποι..

Ας δώσουμε λίγο χρόνο στα κάθε λογής ζωάκια σήμερα. Ας τους αναγνωρίσουμε το δικαίωμα στην ύπαρξη. Οχι ως τροφή για μας, ντύσιμο για μας, διασκέδαση για μας, καλλυντικό για μας, αξεσουάρ για μας. Αλλά, ως αυθύπαρκτο ον που γεννιέται με ίσα δικαιώματα στη ζωή και στη δυνατότητα ύπαρξης!

Που μας διδάσκει με την ύπαρξή του ότι ο άνθρωπος δεν ειναι το μοναδικό είδος που κατοικεί στη Γη, ούτε η ομιλία ειναι ο μόνος τρόπος επικοινωνίας..

Που αντιπροσωπεύει το ένστικτο και ολα αυτά που μπορούμε να κάνουμε μόνο με αυτό, χωρίς την εξάρτηση απο τα δεκανίκια της τεχνολογικής προόδου.

Που διδάσκει τα παιδιά μας, όταν το παίρνουν ως κατοικίδιο, οτι δεν χρειάζονται απαραίτητα πολύπλοκα ηλεκτρονικά παιχνίδια και μηχανές για να παίξει κανεις. Αρκεί να βγει μια βόλτα στη φύση με το μικρό του πετ.. to mention but a few...

Πάρε κι εσύ ενα πετ. Αναγνώρισέ του το δικαίωμα στη ζωή..

Καλώς μου ήρθες Ελντάκι..

Για όποιον ίσως ενδιαφέρεται να υιοθετήσει ένα σκυλάκι μπορείτε να δείτε εδώ :
www.sapt.gr και εδώ :

7 comments:

Ανώνυμος είπε...

Το να φροντιζεις και να αγαπας ενα ζωο ειναι η καλυτερη αποδειξη οτι εισαι ανθρωπος.
Περα απ'αυτο η συνυπαρξη μ'ενα κατοικιδιο ειναι ειναι συχνα το φαρμακο για την αυξημενη αρτηριακη πιεση,το αγχος,την καταθλιψη.
Ας μην ξεχναμε και τα αδεσποτα γατακια και σκυλακια που τριγυρνουν ταλιπωρημενα και πεινασμενα..Ας αφηνουμε λιγο φαι και γι'αυτα στις ταβερνες ,στα εξοχικα μας,στις πυλωτες οπου μαζευονται.

BLUEPRINTS είπε...

συμφωνώ με ανώνυμο κι επαυξάνω, να τη χαίρεσαι (κι εγώ τη δική μου να συμπληρώσω)

Τζεφέρης Πέτρος είπε...

συμφωνώ απολυτα!

Πολλοί λενε επίσης, βρε παιδιά, πρώτα οι ανθρωποι και μετά τα ζώα, τα γατόσκυλα και τα υπόλοιπα. Και οι άνθρωποι θελουν φροντίδα...ειδικά σήμερα.

Ετερον, εκάτερον, δεν συγκρίνονται τα δύο θέματα και δεν πρέπει να συγχέονται. Η σύγκρισή τους αποτελει μάλλον δικαιολογία και ψευτοδίλημα..

Εγω δεν έχω ζωάκι, και δεν έχω και δικαιολογία γι' αυτό.

Θάλεγα, αν αυτό λεει κάτι, οτι τα ζωάκια δεν είναι "παιχνίδια" και απαιτούν, μεταξύ άλλων, και το βασικότερο αγαθό που μου λείπει αφάνταστα: το χρόνο...

[πέτρος]

Τζεφέρης Πέτρος είπε...

παντως οφείλω να ομολογήσω ότι εμένα μου άλλαξε τη ζωη. Μονο 20 μερες είμαστε μαζι με την Ελντα αλλα... αχαχ ενα γλυκό βασανάκι είναι το μπασταρδιξ μου!!

[αναπνοή]

foxy vegan είπε...

Καλό βέβαια είναι να μην ξεχνιόμαστε Ζώα δεν είναι μόνο τα κατοικίδια. Είναι όλα τα ζώα που κακοποιούνται κάθε μέρα - σε σφαγεία, δρόμους, εργαστήρια πειραμάτων, γουναράδικα κλπ....

να χαίρεσαι τη μικρή σου ωστόσο!

Lorelei Am Rhein είπε...

Έχουν και τα ζώα δικαιώματα σε αυτόν τον πλανήτη!
Όλη την βαρβαρότητά τους κάποιοι υπάνθρωποι, στα ζώα την διοχετεύουν...

Είναι πραγματικά κρίμα.
Η καλή συμπεριφορά μας προς τους τετράποδους φίλους μας, δείχνει το πολιτιστικό μας επίπεδο!

Χαρούλες με το Ελντάκι, ε;

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Σήμερα είχε διπλό cookie κάτι σαν εξτρά τούρτα. Να τα χαιρόμαστε

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλέπω σε έναν ευπρεπή διάλογο χωρίς κακόβουλα και υβριστικά σχόλια που προσβάλλουν την αισθητική μας αλλά κι εκείνη της ελληνικής γλώσσας. Εντούτοις, όλα τα σχόλια δημοσιεύονται!